Udruga (UAZ) objavljuje Javni poziv za dodjelu ortopedskih pomagala u sklopu humanitarne akcije „Hodajmo za one koji ne mogu – 100 km u 24 sata“.
1. Kriteriji za dodjelu pomagala
- Medicinska opravdanost
- Kandidat ima dokumentiranu dijagnozu i funkcionalno oštećenje koje zahtijeva pomagalo.
- Priložena je relevantna liječnička dokumentacija (nalaz specijalista ili preporuka fizijatra/ortopeda).
- Prednost u odabiru
- Djeca i mladi s teškoćama u razvoju (TUR).
- Osobe s oštećenjem udova (amputacije i kongenitalna oštećenja).
- Namjena i korist pomagala
- Pomagalo treba omogućiti veću funkcionalnost, samostalnost i aktivno uključivanje u život zajednice (npr. školovanje, sport, rad).
- Dosadašnja podrška
- Korisnik nije imao pristup odgovarajućem pomagalu putem HZZO-a ili drugih sustava, ili je vrijeme čekanja predugo.
- Korisnik nije već ranije primio slično pomagalo putem humanitarnih akcija.
- Spremnost na suradnju i odgovornost
- Korisnik i/ili roditelj/skrbnik spremni su na komunikaciju i suradnju s Udrugom te davanje povratnih informacija.
- Korisnik prihvaća uvjete korištenja i odgovornost za održavanje dodijeljenog pomagala.
2. Potrebna dokumentacija
Prijava treba sadržavati:
- Liječničku dokumentaciju (nalaz specijaliste na kojem je vidljiva dijagnoza).
- Pismo tražitelja pomagala s osnovnim podacima i opisom situacije (motivacijsko pismo).
- Ponudu ortopedske kuće koja će izraditi pomagalo.
- Suglasnost za korištenje osobnih podataka (GDPR) – obrazac preuzeti na dnu stranice.
- Preporuku specijaliste, škole ili udruge/kluba.
3. Postupak odabira
- O dodjeli pomagala odlučivat će Povjerenstvo koje imenuje Izvršni odbor Udruge UAZ.
- Povjerenstvo razmatra pristigle prijave u skladu s navedenim kriterijima.
- Sredstva se dodjeljuju do iskorištavanja pribavljenih sredstava, obradom zahtjeva redom kojim su zaprimljeni.
- Korisnici moraju zadovoljiti uvjete natječaja, priložiti svu potrebnu dokumentaciju te u motivacijskom pismu jasno odgovoriti na sve kriterije natječaja.
- Povjerenstvo donosi odluku, potpisuje ugovor s korisnikom i izvršava plaćanje prema dobavljaču ortopedskog pomagala.
4. Rok i način prijave
- Prijave se dostavljaju na: moc.liamgobfsctd-253ad6@acaritupma.agurdu
- Da bi prijava ušla u postupak procjene, mora biti potpuna.
- Rok za prijavu: do potrošnje sredstava prikupljenih u humanitarnoj akciji.
Objava informacija
- Službena web stranica Udruge UAZ.
- Društvene mreže Udruge UAZ.
- Kanali humanitarne akcije „Hodajmo za one koji ne mogu“.
Prijave i upiti: moc.liamgobfsctd-85b3c1@acaritupma.agurdu
Datum objave poziva: 3.10.2025.
Obrasci