Javni poziv za dodjelu ortopedskih pomagala u sklopu humanitarne akcije “Hodajmo za one koji ne mogu – 100 km u 24 sata”

Udruga (UAZ) objavljuje Javni poziv za dodjelu ortopedskih pomagala u sklopu humanitarne akcije „Hodajmo za one koji ne mogu – 100 km u 24 sata“.

1. Kriteriji za dodjelu pomagala

  • Medicinska opravdanost
    • Kandidat ima dokumentiranu dijagnozu i funkcionalno oštećenje koje zahtijeva pomagalo.
    • Priložena je relevantna liječnička dokumentacija (nalaz specijalista ili preporuka fizijatra/ortopeda).
  • Prednost u odabiru
    • Djeca i mladi s teškoćama u razvoju (TUR).
    • Osobe s oštećenjem udova (amputacije i kongenitalna oštećenja).
  • Namjena i korist pomagala
    • Pomagalo treba omogućiti veću funkcionalnost, samostalnost i aktivno uključivanje u život zajednice (npr. školovanje, sport, rad).
  • Dosadašnja podrška
    • Korisnik nije imao pristup odgovarajućem pomagalu putem HZZO-a ili drugih sustava, ili je vrijeme čekanja predugo.
    • Korisnik nije već ranije primio slično pomagalo putem humanitarnih akcija.
  • Spremnost na suradnju i odgovornost
    • Korisnik i/ili roditelj/skrbnik spremni su na komunikaciju i suradnju s Udrugom te davanje povratnih informacija.
    • Korisnik prihvaća uvjete korištenja i odgovornost za održavanje dodijeljenog pomagala.

2. Potrebna dokumentacija

Prijava treba sadržavati:

  • Liječničku dokumentaciju (nalaz specijaliste na kojem je vidljiva dijagnoza).
  • Pismo tražitelja pomagala s osnovnim podacima i opisom situacije (motivacijsko pismo).
  • Ponudu ortopedske kuće koja će izraditi pomagalo.
  • Suglasnost za korištenje osobnih podataka (GDPR) – obrazac preuzeti na dnu stranice.
  • Preporuku specijaliste, škole ili udruge/kluba.

3. Postupak odabira

  • O dodjeli pomagala odlučivat će Povjerenstvo koje imenuje Izvršni odbor Udruge UAZ.
  • Povjerenstvo razmatra pristigle prijave u skladu s navedenim kriterijima.
  • Sredstva se dodjeljuju do iskorištavanja pribavljenih sredstava, obradom zahtjeva redom kojim su zaprimljeni.
  • Korisnici moraju zadovoljiti uvjete natječaja, priložiti svu potrebnu dokumentaciju te u motivacijskom pismu jasno odgovoriti na sve kriterije natječaja.
  • Povjerenstvo donosi odluku, potpisuje ugovor s korisnikom i izvršava plaćanje prema dobavljaču ortopedskog pomagala.

4. Rok i način prijave

  • Prijave se dostavljaju na: moc.liamgobfsctd-253ad6@acaritupma.agurdu
  • Da bi prijava ušla u postupak procjene, mora biti potpuna.
  • Rok za prijavu: do potrošnje sredstava prikupljenih u humanitarnoj akciji.

Objava informacija

  • Službena web stranica Udruge UAZ.
  • Društvene mreže Udruge UAZ.
  • Kanali humanitarne akcije „Hodajmo za one koji ne mogu“.

Prijave i upiti: moc.liamgobfsctd-85b3c1@acaritupma.agurdu
Datum objave poziva: 3.10.2025.

Obrasci

Vaši podaci su sigurni i ne dijelimo ih bez vašeg pristanka. Više u našim pravilima privatnosti.